EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dilluns, 24 d’octubre del 2016

BOCA DE NIT

(Imatge presa d'ací)
BOCA DE NIT

Estime les paraules i la vida, 
la pell 
           que transpira caliu 
des de l’arrel dels ulls. 

Estime les paraules que m’estiren, 
que em premen fort el cor
i fan que em senta viva: 
                                     acaronar la pell de l’aire, 
de la terra que em crema. 

Acaronar paraules 
és el dia i la nit quan sentit els done. 
Si no m’arrapa el mot vora l’orella 
les dents em premen la llengua, 
                                               la boca se m’asseca 
i perd el sentit l’amor cap als altres: 
el blanc que mai no s’omple mai no és vida. 

Isabel Garcia Canet
L’os de la música
Ed. Bromera, 2010
Més sobre l'autora, ací i ací

0 han deixat la seua empremta:

Publica un comentari a l'entrada