EMPREMTES

Tota tu, perfil de poesia, lluites contra el buit amb la paraula plena. Qui escolta? Qui et demana? Ets tu sola en la nit dels poetes. OLGA XIRINACS

dilluns, 3 d’octubre del 2011

NEGRA PIEDRA

(Imatge no identificada presa de la xarxa)
Negra piedra
honda noche.


Esperar.


Esperar

y no tener palabras
que llevarse a la boca.
Ada Salas
Variaciones en blanco
Ediciones Hiperión

5 han deixat la seua empremta:

novesflors ha dit...

Que bonic! Crec que me'l compraré.

Anònim ha dit...

esperem que en despuntar el dia la cosa s'animi..

salut i paraules

Calpurni ha dit...

Novesflors, potser no trobes el llibre a les llibreries, està editat el 1994. Si pot llegir-lo veuràs que està farcit de delicadesa.
I és que la nit és sempre negra, negra, negra... però com dius, Gregori, canvia i es converteix en dia.
Gràcies pels comentaris.
Salut i poesia.

M. Roser ha dit...

En una nit fosca i sense paraules, que podem esperar? Sí, potser que s'acabi... penso que les nits no sempre són negres!
Petons,
M. Roser

Calpurni ha dit...

M. Roser, seran del color del cristall amb que les veiem?
Salut i poesia.

Publica un comentari a l'entrada