EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

divendres, 9 de novembre del 2012

POEMA AMB DATA (XIX): AL COR DE LES TENEBRES SEGONS JOSEPH CONRAD (NOU DE NOVEMBRE)


(Imatge no identificada presa de la xarxa)
Per a Gregor Gysi 

Horrible món, el món capitalista.
(Gottfried Benn en una conversa amb Johannes R. Becher 1930) 

En el valuta-bar de l’hotel METROPOL
Berlín capital de la RDA s’esforça
Una puta polonesa treballadora estrangera
Amb un vell refredat
Entre els capítols del seu discurs
Sobre la llibertat als Estats Units.
Escup en un mocador i crida darrere del poal del fem
Encara amb el puny la compassió per la seua dura professió
Escolte dos comercials de viatge
Repartir-se Àsia DONCS MALÀISIA M’HA AGRADAT
THAILÀNDIA TAMBÉ COREA IGUALMENT
DONCS ELS COMMUTADORS PER AL IEMEN
SÍ ENCARA DUC LA PLANIFICACIÓ
                               XINA IGUALMENT
XINA ACÍ ES VA VENDRE COM UN PROJECTE ÚNIC
Al S-Bahn ZOOLOGISCHER GARTEN
                              FRIEDRICHSTRASSE
He conegut dos ciutadans de la RDA
Un em contà El meu fill de tres setmanes
Va nàixer amb un cartell al pit
JO ESTAVA EL NOU DE NOVEMBRE A L’OEST
La meua filla de la mateixa edat Tinc bessons
Duia la inscripció JO TAMBÉ
THE HORROR THE HORROR THE HORROR 

 Heiner Müller

Més sobre l'autor, ací

0 han deixat la seua empremta:

Publica un comentari a l'entrada