EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dimarts, 1 d’octubre del 2019

DIES D'OCTUBRE

(Imatge pròpia)
DIES D'OCTUBRE             

d'aquest temps nou que ara esculpim nosaltres
             Miquel Martí i Pol

Arrambarem els mots mentre fem solcs
a la terra inquieta.
Sortiran arrels a l'embat de la força
i serem brolladors de fets irrenunciables.

El temps dirà la darrera paraula.
Nosaltres direm "sempre".

                            I serà Octubre.

Imma López Pavía
Solsticis
Vincle editorial, 2019
Més sobre l'autora, ací

3 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...

Doncs si, ja som a l'octubre i a partir d'ara tots els mesos els hem d'anar construint nosaltres i per mi si que sempre serà octubre, perquè és el meu Sant i el meu aniversari.
Una foto molt bonica, és una albada o un capvespre?
Bona nit, Jesús.

Calpurni ha dit...

És una albada, M. Roser. Les albades d'octubre i de novembre sempre m'han encisat.
Està presa a Llíria, si et fixes, a sota es veuen runes arqueològiques.
Gràcies pel comentari.
Salut i poesia!

M. Roser ha dit...

Jo si de cas fotografio capvespres que és el què veig des del meu balcó, a més , sóc poc matinera...
Petonets.

Publica un comentari a l'entrada