EMPREMTES

Tota tu, perfil de poesia, lluites contra el buit amb la paraula plena. Qui escolta? Qui et demana? Ets tu sola en la nit dels poetes. OLGA XIRINACS

dijous, 22 de novembre del 2012

PENSAMENTS PINTATS (XV)


A la Borsa de Nova York
la cotització dels poemes
ha baixat perillosament.


4 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...

Ui , això és perillós, esperem no sentir la notícia de l'auto-defenestració d'alguna ànima sensible...
Petons.

Calpurni ha dit...

M. Roser, la prima de risc dels poemes està ben alta (crec que va per 10.345) i continua pujant.
Salut i poesia.

Laia ha dit...

hahaha! boníssim!
salut i poesia!

Calpurni ha dit...

Laia, hui la prima de risc està ja per 20.345 i continua pujant.
Gàcies pel comentari.
Salut i poesia.

Publica un comentari a l'entrada