EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dilluns, 18 de juny del 2018

LES FERIDES

(Imatge no identificada presa de la xarxa)
LES FERIDES

M’estic a casa aparentment per força,
devorant un plat buit de mossegades
com qui oblida el que vindrà. Tinc el cor
sincer com el pinyol d’una cirera.

M’excita el paladar i assaboreixo
paraules dissecades sense gust.
Quan surto no recordo les estrelles
ni a qui abraçava mentre els ulls brillaven.

He dormit a la gola d’un tauró
i m’he empassat les teves arracades
amb una ampolla de vi blanc d’agulla.

Jordi Roig
Escopir al fang (Redempció)
Viena Edicions, 2018
Més sobre l'autor, ací

2 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...

Em costa una mica d'imaginar com deu ser un plat buit de mossegades...Suposo que és quan ja t'ho has menjat tot! I em costa veure la sinceritat al pinyol d'una cirera...Si que entenc el no recordar la persona abraçada amb els ulls brillants, si han estat moltes les que n'han rebut sota les estrelles...
Bon vespre, Jesús.

Calpurni ha dit...

Les abraçades, si són sinceres, sempre es recorden.
Gràcies pel comentari.
Salut i poesia!

Publica un comentari a l'entrada