EMPREMTES

Tota tu, perfil de poesia, lluites contra el buit amb la paraula plena. Qui escolta? Qui et demana? Ets tu sola en la nit dels poetes. OLGA XIRINACS

dissabte, 18 de setembre del 2021

[POTSER PODRIEM POSAR...]

(Imatge no identificada presa de la xarxa)

Potser podríem posar la mare dreta

a un racó

de la casa Fanal

o llum de peu

ens il·luminaria les nits

més negres Tret

que prefereixis

tenir-la

plantada al jardí I veure

com

s’inclina

cap a tu.


Antònia Vicens

Pare què fem amb la mare morta

LaBreu Edicions, 2020

Més sobre l'autora, ací

2 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...

Espero que tardin molt de temps a posar-e l'etiqueta al dit gros, fa una mica de iuiu!!!
No em puc imaginar la mare fent de fanal o plantada al jardí.
Bon vespre, Jesús.

Calpurni ha dit...

Un poc surrealista la imatge.
Gràcies pel comentari.
Salut i poesia!

Publica un comentari a l'entrada