EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dijous, 1 d’abril del 2021

AERÒLITS

(Imatge no identificada presa de la xara)

 AERÒLITS


Valora els ocells de les teues idees.

-

Tots portem un taüt sota el braç.

-

El meu rostre solcat d'arrugues, què dic!, de cicatrius.

-

Soc tot llavis quan calle.

-

Jo no soc un somiador. Soc un cercador de somnis.

-

El dolor és el laboratori del poeta.

-

La poesia és un vòmit de pedres precioses.

-

La humanitat és el mètode de Déu.


Carlos Edmundo de Ory
Aerolitos
El observatorio Ediciones,1985

Més sobre l'autor, ací

[Traducció del castellà feta per mi]

3 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...

Que bonic tenir idees que s'assemblin aquests ocellets, també sóc cercadora de somnis, però també una somniadora...I m'agrada el darrer vers: la humanitat és el mètode de Déu.
Bon final de Setmana Santa, Jesús.

Calpurni ha dit...

El vol dels ocells ens representa i són com els nostres somnis a la recerca de ser complits.
Gràcies pel comentari.
Salut i poesia!

Helena Bonals ha dit...

A mi m'agrada: "Jo no soc un somiador. Soc un cercador de somnis", i "El dolor és el laboratori del poeta". Els trobo genials, aquests versos.

Publica un comentari a l'entrada