EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

divendres, 11 d’agost del 2023

SOMIO AMB LES PARPELLES PLENES DE FUNÀMBULS


(Imatge no identificadaa presa de la xarxa)

Somio amb les parpelles plenes de funàmbuls

 

Vas baixar del tren

A ritme de blues regurgitat

Espargint monosíl·labs,

Bufant un vidre pàl·lid,

Tímid de vellesa prematura:

Amb el re-fer del des-fer

A la boca


Anna Campillo

Trencadissa

Editorial Trípode, 2022

Més sobre l’autora, ací

1 han deixat la seua empremta:

Anònim ha dit...

Et veig a la porta de l’estació
mirant sense veure
i veient total que ha de passar.
Parlo ràpid,
tinc fred i escalfo el mirall del mòbil
que em retalla les respostes
i les fa curtes gairebé sense veu.
En no res et perdo,
ja no et tinc a l’abast.
Estic segur gairebé segur
que has pensat quelcom de mi,
potser de l’edat,
potser del meu parlar,
potser m’ho he imaginat.

qui sap si...

Publica un comentari a l'entrada