EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dimecres, 9 de desembre del 2009

DESPRÉS...


"El pianista dels estels" va ser l'obra guanyadora dels Premis POETA TEODOR LLORENTE (IV edició) de La Pobla de Vallbona. Es tracta d'un recull d'11 poemes triats de dos dels meus llibres de poesia "Verbum Jazz Café" i "Ulls de mirada trista". Tenen en comú que tracten temes molt concrets de la quotidianitat.
El premi va ser lliurat el 24 d'abril de 2009.


Aquest és un d'ells:


SIS MIRADES TEUES


1 Amb l’olor de roses dels teus ulls,
   m’arrapes els sentiments més amagats.
   Jo no et pregunte per què.
2 Em fas recordar amb carícies esvaïdes
   els moments més tendres de les nostres nits.
   Jo sent el toc de les teues mans sobre la meua pell.
3 Fas malabarismes amb els teus ulls
   quan recorres un a un els meus desitjos.
   Jo imbuït de felicitat et deixe fer.
4 Executes amb parsimònies un ritual d’esguards
   (un ritual de nits) que inunda la meua calma.
   Jo mire la lluna plena que en retorna la teua faç.
5 Suporte impertorbable les teus llambregades
   quan assedegadament t’afanes per beure els meus sentiments.
   Jo, totalment esgotat, llance nits pels meus llavis.
6 Asserenes els meus planys amb rajades de llum
   i a poc a poc vas desfent dèries i monomanies.
   Jo em refugie en la teua mirada i em recull en els teus esguards.





Ací teniu un enllaç on es pot veure la crònica emesa per La Pobla Televisió:


http://www.lapoblatv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=3452&Itemid=33


I ací la notícia al periòdic digital “elperiodic.com”


http://www.elperiodic.com/pobvallbona/noticias/34972_ayuntamiento-otorga-premios-poeta-teodoro-llorente-poesia-narrativa.html

0 han deixat la seua empremta:

Publica un comentari a l'entrada