EMPREMTES

Tota tu, perfil de poesia, lluites contra el buit amb la paraula plena. Qui escolta? Qui et demana? Ets tu sola en la nit dels poetes. OLGA XIRINACS

dijous, 17 de febrer del 2011

ULLS DE FUSTA

(Fotomuntatge fet a partir d'imatges no identificades preses de la xarxa)

4 han deixat la seua empremta:

novesflors ha dit...

Una meravella, m'ha semblat.

Calpurni ha dit...

La poesia de Maria Mercè Marçal sempre tan potent.
Gràcies pel comentari, Novesflors.

onatge ha dit...

La Marçal és única, jo encara recordo el seus ulls i les seves diòptries del cor...

Des del far salut i força.
onatge

Calpurni ha dit...

Gràcies també a tu, Onatge. La Marçal era una gran poetessa del cor.
Salut.

Publica un comentari a l'entrada