EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dijous, 10 de desembre del 2020

OFERTORI DE BARRIL AL TEMPLE

 

(Imatge no identificada presa de la xarxa)

OFERTORI DE BARRIL AL TEMPLE

1      

 

M’has vist en la misèria i en la glòria

i sobreviure als meus excessos,

fins i tot a la meua vida.

 

M’has demanat humilment el perdó

i tanmateix conec rodar les teues llàgrimes

i caure verges als meus muscles.

 

T’he vist obert de cames

com una gata

                              mais toujours

tingueres la meua paraula

i ma benedicció.

 

L’amor caurà amb el pes d’una paraula

i el llarg comiat cabrà al viatge d’una mà,

que és el viatge dels amants: del pols als ulls.

 

No és un adeu; tan sols me’n vaig al llit,

que et siguen de profit tots els estels de la nit.

                                                                                      Je t’aime

–estime l’ànima del mariner que en cada port manté una mort.





Ismael Carretero

Adonisíada i després

Editorial Bromera, 2020

Més sobre l'autor, ací

2 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...


M'agraden aquests dos versos:
" no és un adéu, tan sols me'n vaig al llit,
que et siguen de profit tots els estels de la
nit".
En cada port té una mort , el mariner, o un amor???
Bon vespre, Jesús.

Calpurni ha dit...

Jo crec que el mariner.
Gràcies pel comentari.
Salut i poesia!

Publica un comentari a l'entrada