EMPREMTES

La poesia vol ser, bàsicament, intuïtiva. JOSEP MIR

dimecres, 5 de juny del 2019

EL LLOC

(Imatge no identificada presa de la xarxa)
EL LLOC

El meu lloc està on tu estàs.
Des que et vaig reconèixer
has estat a les meues entranyes,
al meu pensament,
fins als moments més confusos
de la meua vida.
Em reconec d'una terra
cada vegada més lliure.
Tu has esdevingut companya
dels meus somnis,
alegria de fer, millorar un país.
Ara estem caminant, reafirmant,
recorrent camins,
que no poden anar sols,
perquè el vent del nord
abraça fins al sud.
I així ha estat sempre.


Maria Josepa Montagut
Els records vénen del vent
Onada Edicions, 2018
Més sobre l'autora, ací

2 han deixat la seua empremta:

M. Roser ha dit...

El nostre lloc és on hi ha qui estimem...Agafats de la mà recorrem el camins, tan és d'on bufi el vent!
Bon vespre, Jesús.

Calpurni ha dit...

Que bufe el bon vent i que bufe fort.
Gràcies pel comentari.
Salut i poesia!

Publica un comentari a l'entrada