EMPREMTES

Tota tu, perfil de poesia, lluites contra el buit amb la paraula plena. Qui escolta? Qui et demana? Ets tu sola en la nit dels poetes. OLGA XIRINACS

dijous, 27 de juny del 2013

PERQUÈ ÉS ALTA I ESVELTA

(Imatge no identificada presa de la xarxa)
Perquè és alta i esvelta
tota es sap estremir.
Si els cabells li penjaven
com el fruit del raïm
pels clotets de la sina
s'hi perdien gotims!

-Més avall si arribaven
floria l'omelic.
Joan Salvat-Papasseit
El poema de la rosa als llavis
Les eines, 2010

3 han deixat la seua empremta:

Glo.Bos.blog ha dit...

Aquest no el coneixia. I és preciós.

M. Roser ha dit...

"els cabells li penjaven com el fruit del raïm"... Bonic poema.
Bon cap de setmana.

Calpurni ha dit...

Molt suggeridor el poema, sí.
Salut i poesia.

Publica un comentari a l'entrada